Varasto loppu

Markkinoinnin avaimet - 80 konseptia menestykseen

Philip Kotler

39,00 
ISBN

9789525592085

Kirjailija

Philip Kotler

Kustantaja

Readme.fi

Sivumäärä

205

Paino 500 g
Mitat 227 × 178 × 17 mm

Avaa kansikuva painoa varten

Esittely

80 konseptia menestykseen! On vain yksi nimi markkinoinnissa – Philip Kotler. Tämä kirja saattaa olla hänen parhaansa, sillä kirjaan on tiivistetty kaikki olennaiset näkemykset markkinoinnista. Markkinoinnin avaimet -kirjaan alan tunnustetuin osaaja Philip Kotler on valinnut tarkasteluun markkinoinnin tärkeimmät nykypäivän ja tulevaisuuden käsitteet. Hän tarjoaa tuoreen ja innostavan näkemyksen markkinoinnin tulevista muutoksista ja siitä kuinka markkinoijien on muututtava alan mukana. Kotler nostaa esiin 80 markkinoinnin peruskäsitettä ja jakaa selkeitä ja informatiivisia mietintöjään ja kovalla työllä 40-vuotisen uransa varrella saavuttamaansa viisautta. Hänen selkeä ajattelutapansa valaisee esimerkiksi käsitteitä tuotemerkin luominen, kilpailullinen etulyöntiasema, luovuus, asiakassuhteen hallinta, tietokantamarkkinointi, erilaistaminen, asemointi ja segmentointi. Aiheet ovat aakkosjärjestyksessä, minkä ansiosta lukijan on helppo löytää etsimänsä. Kirjassa keskitytään olennaisiin asioihin ytimekkäästi, mutta se on tarpeeksi perusteellinen johtajille, jotka haluavat oppia markkinoinnin alkeet. Se sopii myös huippututkijoille ja markkinoijille, joiden on pidettävä itsensä ajan tasalla alan viimeisimmistä tuulista. —— Markkinoinnissa on vain yksi nimi: Philip Kotler. Hänen viimeisin kirjansa on ehkä hänen parhaansa tiivistelmä, johon on napattu hänen parhaat näkemyksensä yhtä omaperäisinä kuin 40 vuotta sitten hänen ensi kerran kynään tartuttuaan. – Tom Peters, kirjojen In Search of Excellence ja The Circle of Innovation kirjoittaja —— Jos aiot ostaa jonkin Philip Kotlerin kirjoista, osta tämä. Tästä helppokäyttöisestä, ajankohtaisesta ja omaperäisestä kirjasta saa täyden käsityksen siitä, mitä markkinointi nykyään on. – Sergio Nyman, kirjan The End of Advertising as We Know It kirjoittaja —— Tämä hyvin arvostettu ajattelija on koonnut yhteen vanhan ja uuden markkinointiajattelun tärkeimmät ideat yksien kansien väliin. Tämän kirjan pitäisi olla jokaisen liike-elämässä toimivan kirjahyllyssä. – Don Peppers ja Martha Rogers, Peppers and Rogers Group, kirjan The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time kirjoittajat