Varasto loppu

Koululaisen ohjelmointikirja 3p.

Carol Vorderman

33,00 
ISBN

9789523214354

Kirjailija

Carol Vorderman

Kustantaja

Readme.fi

Sidosasu

Kovakantinen, sidottu tai koteloitu

Julkaisukuukausi

maaliskuu 2017

Sivumäärä

224

Paino 730 g (gramma)
Mitat 238 × 204 × 17 mm (millimetri)

Avaa kansikuva painoa varten

Esittely

SYKSYN BESTSELLER LOPPUI KESKEN – NYT UUSI PAINOS MAALISKUUSSA! Ohjelmointi tuli koulujen opetussuunnitelmaan – Koululaisen ohjelmointikirja innostaa perehtymään ohjelmointiin! Oletko kiinnostunut tietokonepeleistä ja animaatioista?Haluatko oppia tekemään omia tietokoneohjelmia? Koululaisen ohjelmointikirja sopii jokaiselle tietokoneohjelmoijan urasta haaveilevalle. Värikkäät kuvat ja vaiheittaiset ohjeet tekevät ohjelmoinnista selkeää ja helppoa alkeista lähtevillekin. Tässä oppaassa kuvataan ohjelmoinnin perusteita ja hauskoja projekteja. Siinä esitetään, miten tehdään pelejä ja animaatioita kahdella verkosta ilmaiseksi saatavilla ohjelmointikielellä: Scratchilla ja Pythonilla. Koululaisen ohjelmointikirja tekee ohjelmoinnin hankalimmistakin puolista hauskoja ja helposti ymmärrettäviä.