Varastossa

Naisten kuntoilukirja

Lisa Purcell, Satu Jyväkorpi

35,00 
ISBN

9789522209382

Kirjailija

Lisa Purcell, Satu Jyväkorpi

Kustantaja

Readme.fi

Sidosasu

Kovakantinen, sidottu tai koteloitu

Julkaisukuukausi

elokuu 2014

Sivumäärä

200

Paino 980 g
Mitat 273 × 218 × 17 mm

Avaa kansikuva painoa varten

Esittely

Naisten kuntoilukirja saa nyt tuekseen ravintoasiantuntija Satu Jyväkorven parhaat vinkit kuntoilun tueksi! • Hyvän ravitsemuksen periaatteet – proteiini – hyvälaatuiset rasvat – hiilihydraatit, kuitu – suojaravintoaineet: vitamiinit, kivennäisaineet • Ateriarytmi -Huolehdi riittävästä raudan saannista -Lisää lihasta -Kuntoilijan antioksidantit -Palaudu harjoittelusta syömällä oikein -Riittävästi nestettä -Juoksijan ruokavalio -Kuntoilijan esimerkkiviikot – laihduttajalle ja lihaskunnon kasvattajille Naisten kuntoilukirja on seikkaperäinen kuntoiluopas, joka sisältää koko kehon huomioivan, kattavan harjoitteluohjelman alkaen liikkuvuutta lisäävistä venytyksistä ja edeten ylä- ja alavartalon harjoitteisiin. Jokaisen liikkeen ohessa on todenmukaisia, kehon anatomiaa havainnollistavia upeita kuvia, joista ilmenee selvästi, mihin lihaksiin kyseinen harjoitus kohdistuu. Kuvitetut yksityiskohtaiset ohjeet auttavat suorittamaan liikkeet oikein. Ohjeiden oheen on liitetty myös hyödyllisiä vinkkejä huomionarvoisista ja vältettävistä seikoista. Kirjaan loppuun on koottu erilaisia liikeyhdistelmiä, joiden avulla jokainen voi räätälöidä omiin tavoitteisiinsa sopivan harjoitusohjelman. Naisten kuntoilukirja on erinomainen opas kaikille hyvää kuntoa tavoitteleville naisille.